Paskaita „Pianisto pasirengimas kokybiškai koncertinei veiklai: kelias nuo pažinties su kūriniu iki pasirodymo scenoje"

Gruodžio 5 d. Ariogalos skyriuje vyko paskaita „Pianisto pasirengimas kokybiškai koncertinei veiklai: kelias nuo pažinties su kūriniu iki pasirodymo scenoje", kurią vedė vyresnioji fortepijono mokytoja Alina Skirmantaitė - Ivoškienė.

Paskaitos klausėsi skyriaus mokytojai ir mokinai, grojo Nojus Baltmiškis ( 2 klasė), Mila Špokaitė ir Nedas Jusis (7 klasė), Aira Klangauskaitė (8 klasė).

Mokytoja pristatė atlikto tyrimo rezultatus apie tai, kaip mokiniai supranta kokybišką pasirengimą koncertinei veiklai. Mokiniai anonimiškai atsakė į 10 klausimų, atliko savianalizę, o gauti atsakymai buvo analizuojami grindžiamosios teorijos metodu (pagal B. Glaserio ir A. Strausso). Rezultate buvo išvesta ir sukurta grindžiamoji teorija - konkreti veiksmų seka, mokymosi sistema, pritaikyta būtent tiriamiesiems skyriaus ir asmeninės klasės mokiniams, pagal išsiaiškintas mokymosi spragas ir kitus kūrinio atlikimo kokybę mažinančius aspektus. Siekiant pagerinti mokinių pasirengimą kokybiškai koncertinei veiklai išskirta 10 sričių, kurių nuoseklus tobulinimas svarbus viso mokinių ugdymo proceso metu ir teigiamai įtakoja galutinius rezultatus, mokinių pasiekimus. Paskaita papildė atvirą pamoką, kuri buvo vesta gruodžio 2 d.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas