Š. m. balandžio 1 d. vyko kvalifikacijos seminaras (organizuotas kartu su RRŠPT), kurį vedė lektorės – muzikos edukologė, LMTA doc. dr. Lolita Piličiauskaitė ir pianistė, LMTA doc. dr. Giedrė Gabnytė Bizevičienė. Pasak Emocinio imitavimo metodo autorės (EIM) L. Piličiauskaitės, šis metodas padeda ugdytiniui išreikšti save, atskleisti vidinius išgyvenimus, valdyti veido, kūno kalbą, nugalėti sceninį jaudulį. Tyrimais nustatyta, jog metodas veikia bendrajame muzikiniame ugdyme. EIM, integruojamas į instrumento dalyką, pasitarnauja perteikiant autoriaus sumanymą, atrandant įdomaus, vertingo savo pasaulyje, skatina domėjimąsi kitomis meno rūšimis. Pianistė G. Gabnytė Bizevičienė akcentavo metodo poveikį instrumento dalyko kontekste, svarbą interpretuojant kūrinius, pačiam mokiniui įsitraukiant į kūrybinį procesą.

Seminaro metu pravestos trumpos pamokos su mokiniais Benediktu Bražu, Pauliumi Pranckūnu, Kristijonu Bulotu, Deimantu Vaička, Paulina Aleksaite, Dovile Vasiliauskaite.  Pasikalbėta, padiskutuota, kokie pokyčiai įvyko interpretacijoje. Mokinius paruošė mokytojos Gintarė Gudaitienė, Zita Žemaitienė, Saulė Krečkauskienė, Jūratė Daugėlienė.  

dr. Jūratė Daugėlienė, mokytoja ekspertė